Hoe los ik de activeringsfout op uw AVG op?
AVG Anti-virus is de perfecte oplossing voor particulieren en bedrijfseigenaren tegen ransomware, virussen, adware, malware, Trojaanse paarden, hackers, rootkits en andere bedreigingen.
Het activeren en installeren van een AVG Anti-virus op uw apparaat is een eenvoudig proces, maar soms kunnen gebruikers activeringsfouten tegenkomen bij het gebruik van de activeringscode voor hun AVG Anti-virus-product. Daarom bieden we een lijst met oplossingen waarnaar u kunt verwijzen los dergelijke fouten onmiddellijk op.
Contact AVG Nederland voor andere problemen met betrekking tot uw AVG-product.
STAPPEN OM DE ACTIVERINGSFOUT OP UW AVG
Als u fouten ondervindt tijdens het gebruik van de activeringscode
- De eerste stap is om ervoor te zorgen dat u uw activeringscode correct heeft ingevoerd. Zorg ervoor dat u koppeltekens gebruikt bij het invoeren van de code.
- Als het probleem zich blijft voordoen, opent u een webbrowser op uw apparaat en gaat u naar avg.com/en-in/license-retrieval om de activeringscode voor uw product op te halen. Zorg ervoor dat u in het daarvoor bestemde veld het juiste e-mailadres invoert dat u heeft gebruikt om een AVG-product te kopen.
- Als u uw AVG-abonnement in de Play Store heeft gekocht, opent u de Google Play Store op uw apparaat, klikt u rechtsboven op het pictogram DRIE LIJNEN en selecteert u ABONNEMENT om de informatie te bekijken. Log in op het e-mailadres waarmee u het product heeft gekocht.
- U kunt ook proberen in te loggen op uw AVG-account door naar avg.com te gaan en een kopie van de activeringscode op te halen uit het abonnementsgedeelte.
Als u problemen ondervindt bij het activeren van AVG met uw AVG-account:
- Zorg ervoor dat u de juiste inloggegevens invoert voor het AVG-account.
- Zorg er bovendien voor dat u zich aanmeldt bij het account dat is gekoppeld aan uw AVG Security-abonnement.
- U kunt controleren of u bent aangemeld met het juiste account door u aan te melden bij uw AVG-account en op de ABONNEMENTSTEGEL te klikken om een lijst met de gekoppelde abonnementen te zien.
- Als uw AVG-abonnement niet aan een AVG-account is gekoppeld, maakt u een AVG-account met het e-mailadres dat u heeft gebruikt om het abonnement aan te schaffen.
- Als het probleem zich blijft voordoen, wacht dan 24 uur. In sommige gevallen kan het tot 24 uur duren voordat het abonnement na aankoop is gesynchroniseerd.
Als u dringend hulp nodig heeft in verband met AVG-producten, kunt u het nummer van de klantenservice van AVG bellen gebruiken om te praten met onze klantvriendelijke ondersteuningsmedewerkers die dag en nacht werken om snelle en gemakkelijke oplossingen te bieden voor alle AVG-gerelateerde problemen en vragen.
Lees ook deze blog: Hoe kan ik virusdefinities voor de Avast Antivirus-toepassing bijwerken?
Comments
Post a Comment