Wat te doen als App-vergrendeling op AVG Antivirus niet werkt op mobiel?
AVG Antivirus is een van de producten die door AVG zijn gemaakt en die premium bescherming biedt aan zijn abonnees. U krijgt tal van voordelen en krachtige bescherming door u te abonneren op een AVG-abonnement. AVG-gebruikers hoeven zich geen zorgen te maken over de veiligheid en privacy van hun apparaten en kunnen veilig internetten zonder zich zorgen te maken over virussen en ransomware. AVG Antivirus-software is beschikbaar voor Android, Windows en macOS en kan probleemloos op uw apparaat worden geïnstalleerd.
Contact AVG Nederland als u hulp nodig heeft bij het downloaden van een AVG-app of -software naar uw Windows-, macOS- of Android-apparaat.
U krijgt bij uw AVG Antivirus-software extra tools, zoals app-vergrendeling, waarmee u bepaalde apps en software op uw mobiel kunt vergrendelen. Niemand heeft toegang tot de vergrendelde apps zonder een pincode of app-wachtwoord in te voeren. App Lock is een geweldige manier om verdere bescherming te bieden aan uw sociale media-accounts die op mobiel zijn ingelogd. Hoewel de app-vergrendelingsfunctie verbazingwekkend werkt op AVG Antivirus, hebben sommige mensen onlangs bepaalde problemen met de app-vergrendeling gemeld.
Als uw app-vergrendelingsfunctie op AVG Antivirus niet goed werkt en de vergrendelde apps toegankelijk zijn met de app-pincode, raadpleeg dan de onderstaande stappen voor een gids voor probleemoplossing.
Stappen als AVG Antivirus App-vergrendeling niet werkt op mobile
Ga naar je mobiele menu en tik vervolgens op het pictogram INSTELLINGEN om de mobiele instellingen te openen.
- Kies de optie APPS in de lijst met opties door op te tikken.
- Blader hier omlaag om AVG Antivirus te vinden en tik erop.
- Tik nu op het CLEAR CACHE-vak bovenaan het scherm.
- Tik vervolgens op het vak GEGEVENS WISSEN van de optie ernaast.
- Kies hieronder de optie FORCE STOP THE APP en start je mobiel opnieuw op.
Hebben de bovenstaande stappen uw probleem opgelost? Zo niet, bel dan ons AVG Telefoonnummer voor aanvullende stappen voor probleemoplossing. We zullen uw probleem onderzoeken, de oorzaak vinden en u vervolgens de stappen geven die uw vragen in een mum van tijd zullen oplossen. We bieden klantenondersteuning via meerdere kanalen, dus kies een van de andere communicatiemedia zoals bellen, chatten of e-mailen en los uw problemen onmiddellijk op.
Lees ook deze blog: Hoe de fout 'We repareren realtime scannen' op McAfee oplossen?
Comments
Post a Comment